11. Geleneksel İletişim Fakültesi Sosyal Sorumluluk Projesi
Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi bünyesinde açılan “Kurumsal Sosyal Sorumluluk” dersi bünyesinde on senedir yardıma ihtiyacı olan bir okula yardım kampanyası düzenlenmektedir. Daha önce Agri-Patnos Alparslan Anadolu Lisesi, Polatlı-Beylikköprü Köyü İlköğretim Okulu, Beypazarı Çayırlıoğlu İlköğretim Okulu ve Kütahya/Altıntaş Yalnızsaray İlkokulu, Keçiören Halide Ömer Uncuoğlu İlkokulu, Mamak Ali Şir Nevai Ortaokulu, Yakacık İsmet Kurtuluş İlkokulu, Osmansin, Çamlıdere, Ankara İlkokulu ve Gölbaşı Baldudak Ortaokulu’na yapılan yardımlarla Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri bir başarıya imza atmışlardır. 2023-2024 Akademik yıl içinde Bahar döneminde ise dersin öğretim üyesi Doç. Dr. Senem Güngör ve sınıfın öğrencileri Bala, Alparslan İlkokulu’na yardım kampanyası düzenlemişlerdir.
Öğrencilerin 15-16 Mayıs 2024 tarihinde düzenledikleri kermeste elde edilen gelirle okulun fen laboratuvar ihtiyaçları alınmış, ders kapsamında da 7 Haziran 2024 tarihinde Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri ile okula teslim edilmiştir. Projenin amacı, Bala Alparslan İlkokulu'ndaki öğrencilerin bilim ve teknolojiye ilgilerini artırmak ve geleceğin bilim insanları olmalarına katkıda bulunmaktır. Gerek üniversite öğrencilerinin derslerinde öğrendiklerini uygulama şansını yakalamaları gerekse ihtiyaç sahibi ilkokullarda okuyan minik öğrencilerin abla ve ağabeyleri ile bir araya getirme durumu ile bu proje önem arz etmektedir.
10. Geleneksel İletişim Fakültesi Sosyal Sorumluluk Projesi
İletişim Fakültesi HİT-430 “Sosyal Sorumluluk Kampanyaları” dersi kapsamında 10 yıldır yardıma ihtiyacı olan okullar için yardım kampanyaları düzenlenmektedir. Daha önce çoğunluğu Ankara civarında yer alan okullara yapılan yardımlarla Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri büyük başarılara imza atmıştır. Bu yıl da öğrenciler 11 Mayıs 2022 tarihinde Gölbaşı Baldudak Ortaokulu’na fen laboratuvarı yapılması amacıyla Başkent Üniversitesi Bağlıca Kampüsü’nde bir kermes düzenlemişlerdir.
Öğrencilerimiz yürüttükleri sosyal sorumluluk kampanyası ile Gölbaşı Baldudak Ortaokulu’nun fen laboratuvarı ihtiyaçlarını karşılamışlardır.
9. Geleneksel İletişim Fakültesi Sosyal Sorumluluk Projesi
Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi bünyesinde açılan HIT 430 Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Halkla ilişkiler dersi bünyesinde sekiz senedir yardıma ihtiyacı olan okullara yardım kampanyası düzenlenmektedir. Daha önce Agri-Patnos Alparslan Anadolu Lisesi, Polatlı-Beylikköprü Köyü İlköğretim Okulu, Beypazarı Çayırlıoğlu İlköğretim Okulu ve Kütahya/Altıntaş Yalnızsaray İlkokulu, Keçiören Halide Ömer Uncuoğlu İlkokulu ve Mamak Ali Şir Nevai Ortaokulu ve Yakacık, Ankara İsmet Kurtuluş İlkokulu'na yapılan yardımlarla Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri bir başarıya imza atmışlardır.
2018-2019 Bahar döneminde ise dersin öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Senem Güngör ve sınıfın öğrencileri Osmansin, Çamlıdere, Ankara İlkokulu'na yardım kampanyası düzenlemişlerdir. Öğrencilerin 2-3 Mayıs 2019 tarihinde düzenledikleri kermeste elde edilen gelirle okulun kütüphane, kırtasiye ve spor ihtiyaçları 08 Mayıs 2019 tarihinde satın alınmıştır. Ders kapsamında da 15 Mayıs 2019 tarihinde Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri (24 öğrenci) satın alınan malzemeler (30 koli) ile okula teslime gitmiştir. Ayrıca kermesten elde edilen gelir ile de Şanlıurfa, Harran, Koyunluca Köyü İlköğretim okuluna da 5 koli malzeme gönderilmiştir.
8. Geleneksel İletişim Fakültesi Sosyal Sorumluluk Projesi
2017-2018 Akademik yıl içinde Bahar döneminde ise dersin öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Senem Güngör ve sınıfın öğrencileri Yakacık İsmet Kurtuluş İlkokulu'na yardım kampanyası düzenlemişlerdir. Öğrencilerin 14-15 Mayıs 2018 tarihinde düzenledikleri kermeste elde edilen gelirle okulun anaokulu ve kütüphane ihtiyaçları alınmış, ders kapsamında da 4 Haziran 2018 tarihinde Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri ile okula teslim edilmiştir. Gerek üniversite öğrencilerinin derslerinde öğrendiklerini uygulama şansını yakalamaları gerekse ihtiyaç sahibi ilkokullarda okuyan minik öğrencilerin abla ve ağabeyleri ile bir araya getirme durumu ile bu proje önem arz etmektedir.