BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
İletişim Fakültesi

 

Ankara Marka Festivali 2017

13-15 Aralık 2017 tarihlerinde Ankara Ticaret Odası’nın ATO “Yaratıcılıkta Yeni Yollar, Yeni Yönler, Yeni Yöntemler” temasıyla bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği Ankara Marka Festivali’nde Başkent Üniversitesi akademisyenleri, öğrencileri ve yan kuruluşları katılımcılarla buluştu. 

200 konuşmacının katıldığı ve 21.400 katılımcının takip ettiği festivalde Başkent Üniversitesi’nin hazırladığı eğitim programlarına, fakülteler, Başkent Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ofisi, Alaf Giyim, Kızılcahamam ve Patalya Otelleri, Açkar Süt Dünyası, Başkent Üniversitesi Turizm ve Organizasyon Seyahat Acentası BUTO, Ekin Ön Kuluçka Merkezi, Bilgi İnovasyon ve Teknoloji Transfer Ofisi, Thermopolium Gastronomi Akademisi ve Kolej AyşeAbla Okulları’nın bulunduğu stant alanlarına ilgi yoğundu. Festivalin açılış gününde “Markalaşmada Dijital İnovasyon 2” adını taşıyan Başkent Üniversitesi salonunda Prof. Dr. Abdülkadir Varoğlu “İnovasyon ve Kararlarda Kör Noktalar”, Prof. Dr. Nermin Özgülbaş “Girişimcinin Finansal Kaynakları”, Prof. Dr. Ahmet Tolungüç “Yaratıcılık ve İnovasyon”, Prof. Dr. İpek Kalemci Tüzün “İşveren Markası, Soysal Medya ve Big Data”, Doç. Dr. Okan Yeloğlu “Her İnovasyon Çok mu Başarılı?”, Doç. Dr. Senem Gençtürk Hızal “İnovatif Markalar: (Eski) Hikayeyi Yeniden Anlatmak”, Yrd. Doç. Dr. Lale Şıvgın Dündar “Markanızı (Sosyal Medyada) Nasıl Bilirdiniz?” ve Arzu Fırlarer “Kadın Girişimciliğinde Sosyal İnovasyon: Panpek Örneği” başlıklı sunumlarla eğitim programına katkı sağladılar. 

Başkent Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Haberal, kalite ve markalaşmanın önemine dikkat çekerek, büyüyen her markanın Türkiye ekonomisine katkı sağlayacağını belirtti. Prof. Dr. Ali Haberal, Başkent Üniversitesi’nin de tüm kurum ve kuruluşları ile ilk günden bu yana 25 yıldır kaliteyi en önde tutan bir marka olduğunun altını çizdi. Festivalin ilk gününde Başkent Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Haberal salondaki eğitimin bir bölümüne de katıldı. Ayrıca stantları da ziyaret ederek tüm markalarla yakından ilgilendi. 

Başkent Üniversitesi Kurucusu ve Yönetim Üst Kurulu Başkanı Prof. Dr. Mehmet Haberal da Başkent Üniversitesi stantlarını ve diğer katılımcı stantları ziyaret etti. Sergilenen çalışmalarla yakından ilgilenen Prof. Dr. Mehmet Haberal, Başkent Üniversitesi’nin bir dünya markası olma yolunda hızla ilerlediğini belirterek, güçlü bir ülke için var olan tüm kurum ve kuruluşların küresel bir marka olmayı hedeflemeleri gerektiğinin de altını çizdi.