1
Sosyal Medyada İçerik Üretiminin Markaların İtibarına Olan Etkisi: Covıd-19 Pandemi Sürecinde Koç, Eczacıbaşı ve Arçelik Instagram Paylaşım Analizi, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 7(6), 2020
Öğr.Gör. Sıla Tanışık |
1
Deneyimsel Bir Konaklama Aracı Olan Airbnb Dijital Paylaşım Platformunda Kullanıcı Doyumu Üzerine Bir Araştırma, KTO KARATAY UNIVERSITY 1st International Congress of Social Sciences, 20.10.2023
Öğr.Gör. Sıla Tanışık |
2
Batıl İnançların Dijital Medyadaki Tüketimi, Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilgilerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu, 26.04.2019
Öğr.Gör. Sıla Tanışık |
Academy Global ARTacademy 2nd International Group Exhibition Kongre Edirne |
Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri - Süreklilik - Fikirden Bütüne: Mood Board Tasarımı Çalıştay Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
Türkiye'nin Kadınları Afiş Sergisi III Diğer Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri - Yakınlık - John Fiske'nin Gözüyle Yeni Kültür Söylemlerine "Yakınlık" Çalıştay Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
Türkiye'nin Kadınları Afiş Sergisi II Diğer Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
Başkent’te İletişim Tasarımı Günleri - Süreklilik - Görsel Metaforlarla Dijital İllüstrasyon Çalıştay Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
Türkiye'nin Kadınları Afiş Sergisi I Diğer Yılmaz Güney Sahnesi, Çankaya Belediyesi |
Uluslararası Ankara Marka Buluşmaları: Atatürk'ün Ankara'ya Gelişinin 100. Yılı Sergisi Diğer ATO Congresium |
Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri - Vurgu - Tasarım Odaklı Düşünmek Çalıştay Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
Öğretim Elemanları Sergisi Çalıştay Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi |
KONSEPT GELİŞTİRME |
MASAÜSTÜ YAYINCILIK |
REKLAM GRAFİĞİ |
SANAL KÜLTÜR |
TASARIM PROJE SÜREÇLERİ |
TASARIM YÖNETİMİ |
TEMEL TASARIM VE SÜREÇLERİ II |