Yükleniyor
image

İletişim ve Tasarımı Programı
alpererdem[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 1073

Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
1  Reklam Algoritmaları Perspektifinden 65 Yaş Üstü Bireylerin Konumu: Facebook ve Google Örneği, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar İçin, 01.11.2019

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
2  Ürüne Dönüşen Öznenin Pazarlanması ve Alternatif Direniş Yolları, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 01.11.2019

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
3  Mobil Telefonlar ve İnternetle Yaşamak: Değişen Yaşamlar, Olanaklar ve Çevrimiçi Gu?venlik, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar için, 01.11.2019

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
4  Kullanıcının Sayısal Değeri, Demografiyle Beslenen Veri Yığınları ve Analiz Yöntemleri, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
5  Tekno-Kapitalizmin Yarattığı Eşitsizliklerin Donanım, Yazılım ve Üretim Boyutlarına Yönelik Bir Değerlendirme., Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019

Araş. Gör. Kazım Yiğit Akın, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
6  Yeni Medya Kullanımının ve İçeriklerinin Konvansiyonel Medya İçerikleri Üzerindeki Etkileri, Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, 07.05.2013

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan

Kitap Bölümü Bilgileri

1  Yeni Başlayanlar için Çevrimiçi Reklamcılık, In:Girişimci Kadın: Girişimcilik İçin Kavramlar, Stratejiler ve Uygulamalar, 91-102, 2020

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
2  Dijital Reklam Endüstrisi Gözünden 65 Yaş Üstü Kullanıcıların Konumu: Google ve Facebook Örnekleri, In:Dijital Kültür, Dijital Eşitsizlikler ve Yaşlanma, 343-358, 2020

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
3  Yeni Medya Ortamları İle Dönüşen İzleyicinin Elektronik Sözlük ve Talk Show Ara Kesitinde İzlenmesi, In:Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, 99-148, 2014

Öğr.Gör. Erdem Alper Turan
İletişim Tasarımı Çevrimiçi Çalıştayı: 4
Çalıştay
Başkent Üniversitesi
Uluslararası Ankara Marka Buluşmaları
Çalıştay
Ankara-ATO Congresium
Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri II
Çalıştay
Başkent Üniversitesi
Varolmanın Dayanılmaz Belirsizliği: Sosyal Medyanın Engebelerine Takılanlar
Çalıştay
Başkent Üniversitesi
DİJİTAL MEDYA
DİJİTAL PAZARLAMA
GÖRÜNTÜ VE SES İŞLEME II
MARKA YARATMA
PROJE UYGULAMALARI
SANAL KÜLTÜR
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI
TASARIM PROJE SÜREÇLERİ