1
Reklam Algoritmaları Perspektifinden 65 Yaş Üstü Bireylerin Konumu: Facebook ve Google Örneği, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar İçin, 01.11.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
2
Ürüne Dönüşen Öznenin Pazarlanması ve Alternatif Direniş Yolları, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 01.11.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
3
Mobil Telefonlar ve İnternetle Yaşamak: Değişen Yaşamlar, Olanaklar ve Çevrimiçi Gu?venlik, senex III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi: Gelecek Kuşaklar için, 01.11.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
4
Kullanıcının Sayısal Değeri, Demografiyle Beslenen Veri Yığınları ve Analiz Yöntemleri, Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
5
Tekno-Kapitalizmin Yarattığı Eşitsizliklerin Donanım, Yazılım ve Üretim Boyutlarına Yönelik Bir Değerlendirme., Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, 04.10.2019
Araş. Gör. Kazım Yiğit Akın, Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
6
Yeni Medya Kullanımının ve İçeriklerinin Konvansiyonel Medya İçerikleri Üzerindeki Etkileri, Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, 07.05.2013
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
Kitap Bölümü Bilgileri |
1
Yeni Başlayanlar için Çevrimiçi Reklamcılık, In:Girişimci Kadın: Girişimcilik İçin Kavramlar, Stratejiler ve Uygulamalar, 91-102, 2020
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
2
Dijital Reklam Endüstrisi Gözünden 65 Yaş Üstü Kullanıcıların Konumu: Google ve Facebook Örnekleri, In:Dijital Kültür, Dijital Eşitsizlikler ve Yaşlanma, 343-358, 2020
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
3
Yeni Medya Ortamları İle Dönüşen İzleyicinin Elektronik Sözlük ve Talk Show Ara Kesitinde İzlenmesi, In:Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, 99-148, 2014
Öğr.Gör. Erdem Alper Turan |
İletişim Tasarımı Çevrimiçi Çalıştayı: 4 Çalıştay Başkent Üniversitesi |
Uluslararası Ankara Marka Buluşmaları Çalıştay Ankara-ATO Congresium |
Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri II Çalıştay Başkent Üniversitesi |
Varolmanın Dayanılmaz Belirsizliği: Sosyal Medyanın Engebelerine Takılanlar Çalıştay Başkent Üniversitesi |
DİJİTAL MEDYA |
DİJİTAL PAZARLAMA |
GÖRÜNTÜ VE SES İŞLEME II |
MARKA YARATMA |
PROJE UYGULAMALARI |
SANAL KÜLTÜR |
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI |
TASARIM PROJE SÜREÇLERİ |